» Начало » Начин на доставка

Начин на доставка

Доставката на всички стоки се извършва от куриерска фирма Спиди, с която имаме сключен договор и преференциални условия, до техен офис, или на адрес посочен от потребителя.


При заявката за доставка, потребителят задължително посочва и телефон за връзка с куриер.


Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя. Ако и на следващия ден не се свържете с нас или куриерската фирма, пратката се връща в нашия офис и приемаме поръчката Ви за анулирана.


При плащане с банков превод срока на доставка започва да тече след потвърждение за превода. В телефонен разговор или с Е-мейл за Вашата поръчка ще бъде потвърдена, а Вие информирани за точния срок на доставка и как ще бъдат доставени Вашите покупки.


Разходите за доставка и такса "наложен платеж" се поемат от потребителя като цената зависи от неговото местоположение, теглото на пратката, нейния обем, нейната стойност, както и от срока за доставка по схемата на куриера.

Разходите за доставка на стоки, на стойност над 200лв.с включен ДДС, се поемат от продавача!


Препоръчваме доставките да стават до офис на куриера /Услуга "от офис до офис"/ с така наречената "Икономична услуга" /При нея, стока оставена в офиса на куриера в София примерно на 10то число, се доставя до неговия офис в населеното място, където трябва да се получи на следващия ден и клиента може да си я получи на 12то число с посещение в този офис/. Така доставките са най-изгодни за нашите клиенти и изискват по-малко средства.


По бързите доставки /Примерно на следващия ден/ се наричат "Експресни" и са по скъпи.


Доставките от офис до посочен от потребителя адрес са по-скъпи.


Молим нашите клиенти, когато използват доставка от офис до офис, да посочват най-близкия или удобен за тях офис на Спиди.